سامانه ثبت و رسیدگی به شکایات
در این سامانه مشتری می تواند شکایت خود را بابت موضوعات مختلف به اطلاع صاحب بیزینس برساند ، صاحب بیزینس می تواند به شکایت مشتری رسیدگی نموده و پاسخ مناسب به وی بدهد و هم می تواند عملکرد و روالهایش را بهبود بخشد .
یکی از بهترین مکانیزم هایی که هر کسب و کاری می تواند از طریق آن به شکایت مشتری رسیدگی و پاسخ مناسب به مشتری ارائه دهد بکارگیری سامانه نرم افزاری می باشد تا مشتری (شاکی)، اشخاص رسیدگی کننده و پاسخ دهنده به شکایت و سایر اشخاص مرتبط در بستر این سامانه بتوانند فرایند ثبت شکایت ، رسیدگی و پاسخگویی به شکایت را پیش ببرند . با بکارگیری این سامانه می توان به شکایت مشتری با سرعت و دقت بیشتری پاسخ داد.
این سامانه می تواند زمینه ساز بهبود عملکرد نیز گردد که این بهبود عملکرد ، رضایتمندی بیشتر مشتری را در پی خواهد داشت .