فعالیتهای رسانهای اجتماعی توسط خدمات مالی سفارش داده میشوند. هدف از فکر کردن چیست؟ موضوع عجیب این است که هر فردی که در هر فضایی به صورت مبتکرانه عمل می کند، اساسا مجبور به اتخاذ رویکردهای متفاوت از قوانین است. هیچ قانونگذاری به شما مجوز تغییر آینده را نخواهد داد. آیین نامهها و قوانین همیشه در سطح بالاتری به عنوان مکانیسم هل دادن و کشیدن ایدههای عمومی عمل میکنند و به همین علت است که مثلا بابت کم دادن کرایه تاکسی جریمه میشوید. اگر به میامی بروید و یا با فرودگاه تماس بگیرید، که هزار دلار گم کردهاید. آنها به شما پرداخت میکنند و هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت، چرا که آنها میدانند چنانچه افراد به یک رفتار جدید عادت کنند، قانونگذاران برای تغییر آن ذهنیت فشار زیادی را متحمل میشوند. آیا میتوانید تصور کنید که مسئولین اپل قبل از شروع ایجاد یک سرویس جدید تصمیم به اخذ مجوز از تمام قاونگذاران کره زمین کردند و بابت آن از کسی درخواست کردند؟ این یکی از وظایف مشاغل است. گاهی اوقات باید شجاع، مشتاق تجربه و علاقمند به کشف چیزای جدید باشیم. چرا که به نظر من بانک های آینده نرمافزار، شعب دوباره طراحی شده، لوگوی جدید و یا تیم رسانهای اجتماعی نیستند. بلکه می توانند تمامی آنها با همدیگر باشند.
بانک های آینده به سمت بانک هایی شخصی میرود.
اما آنچه که واقعا مهم است این است که بانکهای آینده نسبت به دستیابی افراد به سطح مطلوب اهداف مالی شخصی متهد میشوند و این به این علت است که در عصر اطلاعات ما میتوانیم پیشنهادات خودمان را شخصی کنیم تا برای هر فرد یک بانک خلق کنیم و این در آینده محقق خواهد شد. یک بانک شخصی برای هر فرد. “