نقش موثر بانکداری الکترونیک در افزایش رضایت و اعتماد مشتريان

اعتماد مشتری بانک

 

محسن پدرام رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران در سمينار کسب و کار الکترونيك، هدف اصلي از ارتقاء‌ امنيت بانكداري الكترونيكي را، افزايش رضايت و اعتماد مشتريان خواند و گفت: اين بانك زير ساخت‌هاي مناسب و مطلوبي در حوزه IT و بانكداري الكترونيك دارد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، پدرام با اشاره به مزایای خدمات بانکداري مدرن بيان داشت: توسعه بانکداري الکترونيك باعث شفافيت بيشتر مبادلات مالي مي‌شود و شفافيت از پيش شرط‌هاي مهم بانكداري اسلامي است.
وی افزود: بسیاری از خدمات و محصولات الکترونیکي بانک قرض الحسنه مهرايران در نوع خود بي‌نظير است و کمتر بانكي از امكاناتي همچون سامانه‌هاي افتتاح حساب و درخواست تسهيلات آنلاين بهره مند هستند.
رییس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرايران درآمد حاصل از کارمزد دريافتي از محل ارائه خدمات الکترونيکي را به عنوان عاملي موثر در پوشش بخشي از هزينه‌هاي عملياتي بانك معرفي كرد و افزود: بايد براي افزايش سهم بانك از خدمات كسب و كار الكترونيك تلاش كنيم و اين امر تنها با اهتمام همكاران جوان، متخصص، دلسوز و پويا مسير مي‌شود.
وی تصریح کرد: همکاران ما در صف باید از این بسترها و امکانات بهترين استفاده را نمايند تا بتوانيم تمامي هزينه‌هاي مجموعه را از محل کارمزد عملياتي پوشش دهيم.
محسن پدرام خاطرنشان ساخت: در سال آینده رویکرد بانک به سمت توسعه IT و بانکداری الکترونیك است و اطلاع رساني خدمات و محصولات منحصر به فرد اين بانك نقش موثري در تسريع بهرمندي مشتريان از خدمات بانكداري مدرن دارد.

منبع: https://www.qmb.ir