بانک HSBC اپلیکیشن «پول متصل» را در انگلستان راه‌اندازی کرد.

HSBC

همانطور که شرکت‌های فین‌تک با ارائه خدمات شخصی و اپلیکیشن‌های پرطرفدار تلفن همراه خودشان محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند، بانک‌های بزرگ هم سعی دارند تا از میدان رقابت عقب نمانند و به همین دلیل هم بانک HSBC اپلیکیشن چند حسابی برای مشتریانش در انگلستان راه‌اندازی کرد.

این اپلیکیشن جدید که «پول متصل» نامگذاری شده است، پس از راه‌اندازی‌اش و تنها در یک روز ۱۳ هزار بار دانلود شد. با استفاده از این اپلیکیشن مشتریان این امکان را دارند تا حساب‌های خودشان را حداکثر در ۲۱ بانک مختلف بررسی کنند. در آینده این اپلیکیشن امکان ارائه پیشنهادات پس‌انداز را بر اساس عادات خرج کردن مشتریان ارائه خواهد کرد.

رامان بهاتی مدیر بخش دیجیتال انگلستان و اروپا در HSBC می‌گوید که این اپلیکیشن باعث می‌شود تا بانک در ذهن مشتریان به‌خوبی حک شود و با اینکار گام بسیار خوبی در جهت رشد تجاری برمی‌داریم.

خبر راه‌اندازی سرویس بانک HSBC، یک سال بعد از اینکه مونزو، استارت‌آپ صرفا اپلیکیشنی در انگلستان اعلام کرد که محدودیت بانکی سرویسش برداشته شده است اعلام شد که درنتیجه این استارت‌آپ به یک بانک کاملا مجاز و بدون محدودیت تبدیل شد.

استارت‌آپ مونزو در سال ۲۰۱۵ راه‌اندازی شد و یک سال بعد و در سال ۲۰۱۶ توانست مجوز بانکداری انگلستان را البته با یک سری محدودیت‌ها، دریافت کند.

در سال ۲۰۱۷ هم کاربران می‌توانستند در سرویس بتا مونزو ثبت‌نام کنند و قابلیت دسترسی به مسترکارت از پیش پرداخت‌شده را داشته باشند.

این اپلیکیشن به مشتریان اجازه می‌داد تا نوتیفیکیشن‌های فوری دریافت کنند، به خریدهایشان رسید اضافه کنند و بودجه خودشان را مدیریت کنند. همچنین هیچ هزینه و کارمزدی هم برای هزینه‌های خارج از کشور برای کاربر وجود نداشت.

منبع: https://way2pay.ir