۲- مرحله تعیین تغییرات و اصلاحات ( Innovate ) :
در این فاز بهینه سازی روش ها با همکاری و تائید مشتری به مرحله اجراء در آمده و بر اساس مستندات فاز تحلیل مشخصات عملیاتی Functional Specification وتغییرات لازم سیستم مستند و مشخص میگردد. نیازهای بومی سازی و قوانین بانکداری اسلامی مشخص میگردد.
۳- توسعه و تست سیستم (Develop & Test) :
در این فاز براساس مشخصات عملیاتی سیستم ، تغییرات مورد نیاز در سیستم جهت حصول نیازهای مشتری انجام میگیرد و آزمایشات گوناگون به منظور اطمینان از صحت تغییرات و تامین نیاز مشتری تا حصول تائید نهایی مشتری User Acceptance Test ادامه میابد.
۴- یکپارچگی سیستم (Integration) :
در این فاز سیستم تولید شده با سیستم های جانبی و سیستم های میزبان بصورت یکپارچه در آمده و تمامیت اطلاعات مورد آزمایش قرار میگیرد. اطمینان از صحت عملکرد سیستم بشکل کاملا واحد در این فاز صورت میپذیرد.
۵- پشتیبانی سیستم (Support) :
ارائه خدمات پشتیبانی سیستم بصورت 24 ساعته و 7 روزدر هفته به منظور حمایت فنی پس از اجرای عملیاتی سیستم توسط ما انجام میگیرد. این پشتیبانی بصورت درون سایتی و برون سایتی خواهد بود.