اهداف کلان شرکت سپهرنت ایرانیان
- افزایش کیفیت خدمات و محصولات و ارتقاء رضایتمندی مشتریان.
- بهرهگیری از استانداردها و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در حوزه پرداخت الکترونیک
- ارائه دهنده بستر نرمافزاری و سختافزاری جهت ارائه انواع سرویسهای مالی، پرداختی، خدماتی و ... بانکها و سایر نهادها و شرکتها به فینتکها، استارتاپها و سایر کسب و کارها.
- افزایش سهم بازار تراکنش در سرویسها و ابزارهای پرداخت الکترونیک.
- همگام بودن با دانش روز و ارائه جدیدترین محصولات و خدمات به مشتریان در حوزه بانکداری و پرداخت.
- طراحی و ارائه محصولات و خدمات، متناسب با تحول دیجیتال در بانکداری و ارتقاء مشتریان شرکت در این صنعت.
- بهبود خدمات ICT به گیرندگان خدمات.
- ارائه سرویسها و نرمافزارهای لازم جهت غیرحضوری کردن خدمات بانکی.
- ساده سازی خدمات بانکی و راه اندازی نئوبانک.
- ایجاد ارزش افزوده در خدمات بانکی و پرداختی و ایجاد مزیت نسبی برای مشتریان.
- استاندارسازی ارائه خدمات بر اساس به روشها (ITIL و ... ).
بیانیه ماموریت شركت سپهرنت ایرانیان
- ایجاد امکان بهره مندی از سامانههای بانکداری، خدمات زیرساختی و مرکز دادهای و خدمات مرکز تماس (Call Center) ویژه صندوق قرضالحسنه و تعاونی کارکنان مجاز در کشور (کسب 5% درآمد از سهم بازار)
- ارائه مشاورههای مالی و حسابداری
- دیجیتال مارکتینگ (شامل فروشگاه، باشگاه مشتریان، برنامه حسابداری، حقوق و دستمزد و انبارداری) (کسب 2% درآمد از سهم بازار)
- فعال سازی POSها با استفاده از خدمات PSPهای مجاز در بستر باشگاه مشتریان
- فعال سازی Cashlessهای دیواری جهت ارائه سرویسهای ارزش افزوده شتابی و غیرشتابی