اهداف کلان شرکت سپهرنت ایرانیان

  • افزایش کیفیت خدمات و محصولات و ارتقاء رضایتمندی مشتریان.
  • بهره‌گیری از استانداردها و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در حوزه پرداخت الکترونیک
  • ارائه دهنده بستر نرم‌افزاری و سخت‌افزاری جهت ارائه انواع سرویس‌های مالی، پرداختی، خدماتی و ... بانک‌ها و سایر نهادها و شرکت‌ها به فین‌تک‌ها، استارتاپ‌ها و سایر کسب و کارها.
  • افزایش سهم بازار تراکنش در سرویس‌ها و ابزارهای پرداخت الکترونیک.
  • همگام بودن با دانش روز و ارائه جدیدترین محصولات و خدمات به مشتریان در حوزه بانکداری و پرداخت.
  • طراحی و ارائه محصولات و خدمات، متناسب با تحول دیجیتال در بانکداری و ارتقاء مشتریان شرکت در این صنعت.
  • بهبود خدمات ICT به گیرندگان خدمات.
  • ارائه سرویس‌ها و نرم‌افزارهای لازم جهت غیرحضوری کردن خدمات بانکی.
  • ساده سازی خدمات بانکی و راه اندازی نئو‌بانک.
  • ایجاد ارزش افزوده در خدمات بانکی و پرداختی و ایجاد مزیت نسبی برای مشتریان.
  • استاندارسازی ارائه خدمات بر اساس به روش‌ها (ITIL و ... ).

بیانیه ماموریت شركت سپهرنت ایرانیان

  • ایجاد امکان بهره مندی از سامانه‌های بانکداری، خدمات زیرساختی و مرکز داده‌ای و خدمات مرکز تماس (Call Center) ویژه صندوق قرض‌الحسنه و تعاونی کارکنان مجاز در کشور (کسب 5% درآمد از سهم بازار)
  • ارائه مشاوره‌های مالی و حسابداری
  • دیجیتال مارکتینگ (شامل فروشگاه، باشگاه مشتریان، برنامه حسابداری، حقوق و دستمزد و انبارداری) (کسب 2% درآمد از سهم بازار)
  • فعال سازی POSها با استفاده از خدمات PSPهای مجاز در بستر باشگاه مشتریان
  • فعال سازی Cashlessهای دیواری جهت ارائه سرویس‌های ارزش افزوده شتابی و غیرشتابی
بالا